20 May 2012

Terkubur lagi..



Dalam hidup aku ni banyak benda yang aku nak buat..tapi tak banyak yang kesampaian, ada saja halangan..atau aku ni HANGAT-HANGAT TAIK AYAM je?? bukan camtu dong, aku ni spesis bila minat memang terlalu minat..tapi bila ada halangan..aku biarkan macam tu je minat aku terkubur... antara benda yang aku nak buat yang belum tercapai..

BELAJAR FOTOGRAFI

BELAJAR BUAT KEK

BELAJAR MEKAP ANDAMAN (mekap biasa dah)

Teringat masa tahun 2006 camtu, masa tu memang gila sangat dunia solekan..memang masa tu nekad kalau tak dapat kerja gomen, nak belajar kelas solekan..masa tu memang banyak tempat belajar aku dah survey...tapi rezeki berpihak pada kerja gomen..so terkubur lah impian aku tuu....

Fotografi? kamera dah ada..masa ada kamera kompak kemain bergambar..sekarang? mungkin sebab dah kawin..ada anak payah nak bawak kamera..en. sugar pun bukan jenis layan gambar..so???? terkubur lagi...

Belajar buat kek?? tak tahu nak belajar kat mana..ada kat kolej komuniti ni, nyaris2 nak belajar..tapi jadual buat kek time tu aku balik kampung rasanya..so terkubur lagi..

TERBARU

semalam baru aku cakap kat en. sugar nak belajar JAHIT BAJU wakakaka..eii benda paling aku tak suka..tapi tetiba teringin nak jahit baju sendiri..winkkkk buang tebiat !!


Photobucket

10 comments :

  1. buat la kek. pastu bg mugmerah mkan. hehehe

    ReplyDelete
  2. oh saya pun teringin nak belajar jahit,dah pernah buat satu baju tapi lepas tu lupa..tak mahir lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hoo ni kes macam mak saya..sempat jahit baju saya satu pehtuu x buat dahh

      Delete
  3. belajar buat kek ngan jahit baju tu.. boleh tu.. berbaloi2 untuk diri sendiri jugak.. hehehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la nina..kek wat sendiri tapi tak pandai le sangat..belajar takde cikgu haha

      Delete
  4. akak pun tak suka jahit baju.Anak dara akak selalu suruh akak belajar.dah tak minat kan nk wat camne.akak suh je dia belajar nnt bila cuti sekolah ujung thn..untung2 lepas ni dia leh jahit baju akak..hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha untung akak ada anak dara..leh suh belajar ye..sy ni tetiba tingin plakk nak menjahit cehhh

      Delete
  5. ish, bagus la tu...yg penting dah ade niat heheeheheh..belajar tak belaja tu lain cite hihihi...

    lieya plak tang jahit baju tu mmg surender laaa...dari dulu tangan ni pengko nak pegang jarum wakkaakakaak.....jahit kain koyak pun jadi buruk hah heeheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha kan..janji ada niat...niat tu memang tiap awal tahun pasang tu bertimbun2 tuu kak lieya

      Delete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™