13 May 2012

Tetiba teringat kat KELANTAN



Pagi buta ni memang pakat layan DANGDUT je...
layan THR.FM salam pantai timur, syok tau radio ni..tetiba rindunya kat kelantan.. Teringat masa tu tak padan dengan mengandung..kemain jakun aku cuci-cuci mata kat pasar glamer kat kelantan tu..

En. sugar pernah duduk kelantan masa bujang dulu..so, tau juga lah dia jalan area2 situ..hengat lagi, kami berdua pergi cari inai kat kedai2 memalam tak berapa nak buta tu.. bajet inai yang kak ipar aku bagi tu cukup untuk 3 jari abang aku tu..sekali tu dia.. 1 jari je dan pakai ngeeee... pe lahh...memang macam kartun aku time tu..

Kebetulan kawan en. sugar pun kawen kat kelantan..dia pun kawin sama tarikh ngan abang aku.. malam tu aku pergi ke homestay deme kat area2 situ kekonon nak mintak minyak masak sikit nak letak kat buah hantaran.. nak jadikan cerita masa dalam kereta..aku haus sesangat..aku pun cekup je botol mineral yang ada kat sebelah aku tuuu..sekali tu diaaa... aku telan MINYAK MASAK.... hahahaha tu le penangan aku masa tu.. errrr nasib onyah takde apa2..mesti dia cakap..apa la ibu ni minum minyak..takde benda lain ke nak minum ngeeeeeee...soriii ye onyah.. sesi tak disengajakan..

 kak ipar aku orang sana..tapi tang perjalanan tu toksah cakap lah..senget pinggang aku..last aku pergi masa aku mengandung 5 bulan..1st malam kat sana tu lah aku rasa ONYAH BERGERAK-GERAK... sweet kan !!

Photobucket

1 orang bagi coklat :

Mak Wardah said...

Ni kes darurat betul....

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™