26 May 2012

Tulis surat kat Artis



Pernah ke korang tulis surat kat ARTIS a.k.a retis??

Tetiba aku teringat zaman 97 dulu..memang time tu time berangan aku..abih semua artis yang aku minat aku tulils surat kat deme..eii tolong lah.. siap minta jadi kakak angkat abang angkat..masa tu belajar memang ke laut lah.. memang tahun berangan !! hahahaha

Ada juga artis yang telefon aku..mau taknye aku dok gatai tinggalkan nombor tepon lagi..

Hadiah jangan cakap lah..selalu aku akan pos coklat kat deme taw..untung deme ye..
Last artis yang aku minat kaw-kaw..

^_^


Ayah aku sanggup bawak aku pi ipoh semata-mata nak jumpa adam okey..lawak lah..kalau ada adam kat tv..infomasi pertama tu mak aku lah..sanggup dia kol aku bagi tau adam kat tv..

Sekarang dah kawin..lain maa..lagipun zaman fanatik dah berlalu..budak2 sekarang semua dah ada fb..artis pon ada fb senang nak berhubung..tak macam dulu..ye dak...


Photobucket

4 comments :

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™