28 June 2012

Anak landak




Comelkan anak landak ni..tak pernah aku tengok, ni kalau dapat kat kucing kat rumah aku tu..aikss mau buat bola anak landak ni..

Mengikut citer blogger ni, anak landak ni berusia 2 hari masa ni..ibu landak ni tercedera terkena mesin rumput masa on d way nak balik ke pangkuan anak2nya..tapi dapat diselamatkan..ala kesiann....nasib ada orang perihatin..kalau tak perihatin..landak tu dah jadi satey dah gamaknya..


Ni antara 22 ekor anak landak yang diselamatkan..banyak betul sekali beranak..hehe..


credit : http://www.orangmuo.com

Photobucket

9 comments :

  1. waaaaa comei gile... rasa nk gomol2 je pakkan ada duri dia...

    tp mmg betul lah gile banyak ada anak sampai 22 ekor... camne lah dia bg susu ek dik

    ReplyDelete
  2. aiyooo..geli lak tgk hahaahaha..sebab tgk duri2 die tu ngan kulit merah2 tuu.....uhuhuhuhu....

    ReplyDelete
  3. ooo macam ni ank landak yer.. kecik je rupenye...

    ReplyDelete
  4. kih3 comel gila. mcm lawak pon ada

    ReplyDelete
  5. 1st time tgk anak landak..nice sharing mia izzati!

    ReplyDelete
  6. comell.. :) first time tngok anak landak ^^

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™