07 June 2012

^ Asyik makan jek ^




Sejak kenduri kat johor tempoh ari..memang diet aku hancur berkecai sebab makan nasi minyak tak hengat dunia..tu baru nasi belum eksoseri nya lagi.. aii alamatnya badan aku akan dipam-pam kembali ke 66kg gamaknya..sekarang dah maintain 60kg..susah tu nak turun kan..

tadi pagi makan

  

Tengahari


Balik kerja

  

Malam

  

nampak tak??

edisi mengepam badan sedang bermula..ayooooyoooo
jangan bikin lagi..nanti frust lagi..

Perut aku ni spesis tak reti kenyang..dah makan nasi pun boleh makan macam2 lagi..
Sebelum ni memang aku tak makan nasi, makan kalau terpaksa je.. 

abis tu makan apa??

ha macam-macam aku makan selain dari nasi.. bagi aku, bila makan nasi, aku lagi kuat makan..baik aku tak makan..makan mee ke..ratah lauk ke..asalkan bukan nasi..bukan la anti sangat ngan nasi..tapi yelah aku ni kan ada sejarah berat naik mendadak..seram tuuuuuuuu


Photobucket

5 comments :

  1. sedapnye menu nur hari ni.. betul2.. kalau dapat nasi.. memang menambah2 ngan lauk2 nye.. baik ratah lauk je.. jgn sentuh nasi.. hehehe...

    ReplyDelete
  2. Uihhhh betul2.... Samee laa mcm lieya perut jenis x reti kenyang tp bile dilayan kang siap lee berat naik huhuhu pastu melalak sorang2 kat penimbang hahaha

    Eh tgk gambar mknn sume ni terus lapooo ... Alaa potong stim laa gini hihihi

    ReplyDelete
  3. akak mggu lepas mc semggu..rasa cam turun 2kg...mggu ni sihat mcam dah naik balik hihihi..rasa berat je badan ni

    ReplyDelete
  4. Hi. 1st time blogwalking. Sedap nampak kek2 anda...

    ReplyDelete
  5. adooiii~~saka kembali.......!!hahaha

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™