19 June 2012

Benjol kat dahi



Dalam minggu ni aku asyik tengok kalendar je..tak sabar nak tunggu hari jumaat ni..
buat aku tersenyum bila terkenangkan setahun yang lalu cewahh... yela lahir seorang puteri bernama 

^ nur damia izzati ^

cerita besday kena simpan jumaat nanti...




Kisah hangit hari ni..balik je kerja mak aku cerita kerusi makan terjatuh atas dia, masa dok berpaut kat kerusi tu tadi..nasib takde apa-apa..belum habis kesah tu timbul lagi kisah..

 . . Gembira + Kesian . . 

sebab selalu budak tu pandai turun katil je, tapi hari ni pandai naik katil pulak..tu pembelajaran baru
untuk hari ni.. 

bila dah pandai naik katil tak pandai turun pulak.. selalu turun montot dulu..ntah macammana tadi turun kepala dulu.. mau tak nangis sekuat hati..tak dan aku nak selamatkan dia..kejap je dah terbaring kat lantai..puas pujuk baru diam.. 

Baru kejap tadi sebelum dia tidur sempat la aku lipat kain..aiii kemain dengki anak ibu tu..gatal tangan nak sepahkan balik..nasib ada ayah dia tukang penyelamat..kalau tak, aku jadi gorilla dah hehe


Photobucket

3 comments :

  1. sian onyah, camne nnti jumaat ni nk sambut bday ngn dahi benjol heheh...

    ReplyDelete
  2. wahhh menghitung hari nak same2 sambut besdei dgn mia la ni yeak...sweettttt......potong kek tu umur setahun mmg comey heheeheh....

    kemain lasak jugak anak dare tomey sorang ni yeak...siap turun naik katil lagi hah...takpe2 tu semua proses pembelajaran die....he he he....

    ReplyDelete
  3. harap tade ape² yg merbahaya..
    kena lebih ati2 la tu..
    bdk tgh nk membesar , biasala..

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™