23 June 2012

Gambar dari Studio



Hadiah tak berapa nak hadiah lah..memang plan aku nak mengabdikan gambar budak kecik tu semperna 
1 tahun pada 22 jun 2012

Gambar ni kawan opis aku yang ambil...


tapi betul lah anak aku ni dia tak suka bergambar macam ayah dia..aku sebaliknya la sebab tu la tergedik2 nak ambil gambar onyah..so taubat la lepas ni taknak dah buat macamni tunggu la besar sikit lagi hehe


Sepanjang sesi bergambar, onyah susah nak tengok kamera..dia syok main permainan dan merengek tak selesa gamaknya..aku pun naik letih sebab kejar2 dia bukan letih tengok dia posing ^_^


Antara-antara gambar yang berjaya di ambil.. sewa studio 1 jam tapi free 1/2 jam lagi..maceh ye tuan studio sebab dia suh kameraman biasakan suasana studio..


sementara tunggu kameraman sampai tadi, dan la aku pi kedai wah seah cuci2 mata..tapi laki aku kata nak beli kereta ni kat onyah..aku pun setuju je...

jatuh hadiah besday la ni ek...hehe


Photobucket

3 comments :

  1. wahh onyah dpt keter yeak...syok lee dok vroommm vroommm merempit dlm umah nanti heheeheheh

    cantik2 gambar2 photoshoot tu....nanti upload laa sumenye yeak....mesti ucte...

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™