13 June 2012

Ketuk pintu ^ Tatih



Minggu ni onyah dah pandai ketuk pintu..kena pula cara dia ketuk tu macam kita-kita ketuk pintu..mana dia belajar ntah..mungkin dari rumah pengasuh yang baik hati tu..suka aku tengok..apa yang penting sekarang nak pergi umah pengasuh wajib bawak duck dia tu..kalau tak, payah la nak pujuk dia..

Bila aku balik kerja, dia dah tahu dah aku balik.. cepat2 dia duduk kat gril pintu sambil diri dan cakap TATIHHHH...TATIHHH..

comel je bunyi dia.. minggu depan je genap setahun anak aku tu..kejap je rasa..

Gigi dah tumbuh 3 batang..2 batang on d'way..gigi taring pulak tu..gigi bawah belum ada lagi..memang  dok pulun gigi atas je dulu..nak tangkap gambar gigi dia..tapi kemain payah dia nak bagi. Bila tanya mana gigi..pandai dia tunjuk gigi dia.. 

selain tu, minggu ni juga pandai dah buat muncung duck dia tuu..hehe..cute..

Photobucket

1 comment :

  1. bijak nyer onyah... seronok kan tgk perkembangan anak kite... heheheh dh ada gg banyak ek onyah... aiyan lum ada sebatang pun dh nk 11bln nih... aduhla

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™