15 June 2012

^_^ Mata Kering



Onyah dah tidur.. gambar fresh dari ladang ni..

sejak aku sakit mata hari tu.. mata aku dah mula kering, dah le aku ni penguna kontek lens tegar.. bila bangun pagi je, memang susah nak buka mata sebab mata kering.. 

hengat nak buat kek batik sebab kat opis tadi sedap pulak makan kek batik orang..tengok le kejap lagi kalau le aku rajin tahap gaban ye.. kalau idak takde la siaran langsung kat goblog nih..

Semalam sambung sesi 'bergambar' pertandingan baby...kali ni memang nekad la kalau onyah taknak posing..tibai aja lah posing yang berjaya ditangkap, memang banyak kali tangkap gambar tapi onyah tak nak jugak senyum..bila senyum amoi tu pulak tak dan nak tangkap..hehe.. takpe lah.. apa2 pun sabtu depan ada lagi sesi bergambar.. harap-harap nak le dia bergambar sakan nanti..

psst ibunyee yang over sebenarnya hahaha


Photobucket

1 comment :

  1. ish bahaya tu mata kering, pki spek dulu la kot

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™