09 June 2012

Mintak ^mamam^



Kesahnya aku bangun sesudah subuh tadi sebab en. sugar kena pergi kerja..aku pun kerja juga pagi2 sabtu ni tapi tak le pagi sangat.. 

Masa buat air tu ternampak le roti..laju je tangan aku buat roti telur kat laki aku.. pas siap sarapan pagi buta tu..onyah mintak mamam.. jam lebih kurang 6.40 pagi...aku bagi dia roti.. ni la sarapan paling awal onyah dapat..

Saja je aku letak sekeping roti dalam piring..sekali tu dia terus ngap..bila mintak tak bagi..takut juga kan..dah le baru ada gigi atas je..mana boleh kunyah lebih-lebih..


Misi mencari popia basah kat pasar malam semalam tak berjaya..hari ni aku terjah pasar malam kat giant tu pulak..akhirnya tekak aku merasa dah popia basah, tu la satu-satu kedai yang jual popia basah..maceh makcik tolong buatkan popia..den tolong makan je...

Kalah orang ngidam lak aku ni..






Photobucket

1 comment :

  1. kehkeh keh...comey!!! dah mcm pegang kain sambil lap mulut dah hah....heheeheh....boleh ke mkn tu sayang oiii..ke amik bau jek tu heheehehehe

    lieya pun suke popia...tp yg dah goreng laa...yg basah kureng sikit....suke popia S. Ali tuh....slurppppppppppppppppp....

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™