17 July 2012

Anak landak part two ^_^



Hari tu aku pernah post pasal anak landak..
kali pun aku nak post jugak gambar anak landak, tak tahan sebab comel sangat..


tak pernah pulak aku tengok landak secara dekat..aku rasa tak lama lagi
binatang ni lee mahal harganya..yela dah pames..jangan dok makan sudah lerr


alololo tomeynyaa...hehe..macam trojan..


ni aku musykil ni...kalau kucing aku ni..dah lama dia buat macam bola pingpong..


cehh boleh buat tak heran ek..


ni pon landak???? errr awat serabai je landak nih hehe..


http://akustressgiler.blogspot.com



Photobucket

6 orang bagi coklat :

Raz said...

comelllsss

umiawadah said...

tak tajam ye duri dia waktu kecki2 ni..

MizzTina said...

arghhhh, geli!!!

Nurul Husna Mohd Hassan said...

comel2 je :)

lieyalatif said...

Aiyooooo naik bulu tengkuk akak tgk pic ni.... Geli gelaman walopun tomey kikiki....

Kalo gini sumpah akak berani pegang!!!

lelamaisara said...

heee..tak pernah tgok anak landak...geli geleman polak..hehehhe

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™