03 July 2012

Buka mata tutup mata


Edisi buang tebiat berblog pepagi buta..
yee pagi buta !! kan baru pukul 04.58 pagi ni hehe..

Pukul 4 pagi aku dah bangun tapi berkira-kira nak tidur balik ke tak..nak tidur balik ke tak..

karang tidur balik jawabnye pukul 6 pagi le bangun..

aikss tak boleh2..nak masak bubur onyah lagi..nak sahur lagi..

hari ni baru hari ke 12 aku ganti puasa..lalainya aku !!!!

Photobucket

10 comments :

  1. selamat mengganti puasa kak :)
    comel laa gmbr anak kaka d header tu hehe ..

    ReplyDelete
  2. laaa..ganti puasa syoknye..actually plan mlm td nk puasa arini..tetibe tergoda leh ayam kepsitrus batal..hehe

    ReplyDelete
  3. akak dah bangun dah time tu heheeheh..tgh dok prepare bekpes budak2 nie heeheeheh.....senang bangun pagi2 nie....settle keje awal sikit...umah pun siap kemas sikit ...balik keje nanti dah rileks sikit.....

    takpe, sempat lagi tu puase.....caiyok2....

    ReplyDelete
  4. wah x lama lagi habis lah tu..:)

    ReplyDelete
  5. banyaknya ganti pose..cepat2 ganti, tinggal 2 minggu lagi nak pose ni :)

    ReplyDelete
  6. Sedang eloklah bangun time tu kalau nak preapre masak tu masak ni...lagi2 nak sahurkan..biasa je tu...saya dah biasa bangun seawal tu...

    ReplyDelete
  7. salam sukses gan, bagi2 motivasi .,
    Hargailah hari kemarin,mimpikanlah hari esok, tetapi hiduplah untuk hari ini.,
    ditunggu kunjungan baliknya gan .,.

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™