15 July 2012

Camelia ada bonggol



Semperna hari ahad yang tenang ni, aku nak cerita pasal 'kawan' aku hihi
aku ni kan pencinta hewan..tolonglah memahami !!

nak citer pasal 

CIK CAMELIA

hurmm jangan le kerutkan dahi tuuu
meh aku cerita sket...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
pasal

ni lee cik camelia..... camel ... unta...
hehehe

agak-agak korang bonggol unta ni fungsi dia apa? oppss unta kat atas tu buang tebiat..dok atas pokok hehe..penat tidur kat pasir..baik tidur kat pokok ye dak??

pada firasat aku masa kecik2 dulu dan sebelum aku tahu fungsi bonggol dia tu..
mesti le tempat penyimpanan ayaq..bak kata orang kedah lerr..

rupanya salah firasat aku tu selama ni..bukan tempat penyimpanan air tau...
tapi tempat 
penyimpanan lemak
untuk menyimpan tenaga bila makanan takde lerr sebenarnya..adehhh ngapa cikgu aku tak bagitahu dulu pasal ni..hihihi..

okey setakat itu je infomasi pasal 'kawan' aku yang dok obesea tuuhhh


Photobucket

1 comment :

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™