13 July 2012

camne nak buat 'lepas post ada komen'



Edisi meroyan sebab tak dapat buat blog macam aku nak..
adehh..memang tangan ni bukan pakar blog..

aku tengok banyak blog yang menarik mata rabun aku nih

antaranya blog yang buat aku tertarik ialah :
(ayat skema macam nak buat soalan SPM) hehe

lepas buat entry terus ada kotak komen..

aku tengok macam smart je....... adehh selagi tak dapat selagi tu le aku geram..geramm..geramm..


Photobucket

5 orang bagi coklat :

norhidana said...

akak pun tak tau dik... kene tanya yg teror2 lg... bile dh tau ajar akak ek

Nurul Husna Mohd Hassan said...

sekarang pun dah smart biar takde kotak komen pun. blog pun cantik n simple :)

lieyalatif said...

cer google tutorial...ade tuh....akak mmg bute IT...tau upah org ajek buat heeheheheh

inazamri said...

akak pun tak dpt nk tolong.cantik ape dah tu blog coklatpolkadot ni.

Unknown said...

asal sng org nk komen dah ok...

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™