05 July 2012

Eksiden + eksiden



Sedap-sedap aku tergolek macam dugong kekenyangan hihihi telinga aku ni macam area tv pulak, terdengar mak aku bagi tau laki aku yang abang aku eksiden !!!

Eksiden ?????????????

terus aku bangun, memandangkan onyah pun baru tidur ayah aku suruh tinggal kat rumah, yang lain pergi amik kakak ipar dan bawa dia ke hospital...err tak nak aku tinggal sorang-sorang..

otak aku ni dah le terlebih imiginasi, yelah trauma kebakaran tak habis lagi..pastu fikir itu lah...ini lahh..
sudahnya aku angkut je anak aku pergi sekali ke hospital..

Nasib takde apa-apa, sebab bunyi macam teruk sebab hospital yang telefon kakak ipar aku, bila tengok okey je abang aku tu, luka kat tangan je..kisahnya, dia langgar anjing tetiba menyeberang jalan...

Masa nak hantar diaorang berdua balik rumah, tak jauh dari abang aku jatuh tu..ada pula eksiden, motor + kereta, siap ada bomba bagai..aku target ni kes tersepit kot...tengok ada orang dah terbaring kat jalan..takut  wehhh !!!

Photobucket

4 comments :

  1. kak munna klu lalu tempat org tengah eksiden mmg berdebar2 takut rasanya.....

    ReplyDelete
  2. lepas satu eksiden...satu lagi eksiden ...kena berhati-hati..buat pedoman kita yang melihatnya..

    ReplyDelete
  3. nsbla takde apa2 ek... ada apa2 ke sbb ada eksiden kt tmpt yg lbh kurang sama...
    mcm kt kg akak, ada satu tempat tu dh berkali2 org eksiden kt situ... kadang pelik sbb jln tu jenis yg lrs bkn kt simpang...

    ReplyDelete
  4. kalau terlebih berhati2 pun kadang2 kena jugak. orang lain pulak yang tak berhati2.

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™