23 July 2012

kakak ke katak ???



sekarang dah pandai sebut perkataan2.. 
macam "lampu...."

sebijik dia sebut..suka aku dengar..kadang-kadang betul sebut dia..
"lampu....kekadang mampu......" hehe..

balik pada tajuk..aku kompius onyah sebut apa..
aku selalu juga tunjukkan gambar-gambar haiwan kat dia...


dia tunjuk kat aku gambar atas tu sambil sebut "tatak......"
wahhh dia hengat apa aku ajar kat dia.. tapi yang buat aku kompius..satu hari tu aku bawak dia pergi kedai..

ada lah sorang budak ni sebaya dengan kawan dia kat rumah pengasuh dia tu..
dia dok sebut "tatak....." kat budak perempuan tu..

tetiba teringat dia tunjuk kat aku gambar katak....dia sebut tatak... tapi kat budak tu pun dia sebut tatak...

aku bagi tahu laki aku..onyah ni sebut 
KATAK ke KAKAK ??????

kompius hahaha..ke dia 2 in 1... dua-dua pun boleh !! haha




Photobucket

2 comments :

  1. mcm alesya jugak..hehee..mula2 pandai cakap dulu naik dengan turun tu same je...yuyun mama..sebenarnye nak naik mama..hehehe

    ReplyDelete
  2. suka dengar budak2 baru belajar cakap :)

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™