21 July 2012

Karipap pusing part two


selamat berpuasa...

hari pertama puasa ni memang semangat lain macam hehe.. semangat hapdet blog..
haritu kecoh aku buat karipap pusing tapi tak upload gambar lagi...

ni sesi cuci mata semperna puasa pertama


taraaa...hasil karipap aku buat..masa ni syok sesangat..tapi tak tahu lah kalau kali ke dua buat tak jadi pulak..masa ni cikgu ajar kekekeke


karipap yang telah dipusingkan


sebelum campak ke kuali..gambar dah goreng tak ambil..tak sempat dahh sebab budak kecik tu tak duduk diam..


Photobucket

2 comments :

  1. selamat berpuasa..

    akak suke karipap biase aje dari karipap pusing ni...hehe

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™