16 July 2012

kazen paling kecik



ni kazen aku yang paling kecik..umur???? darjah 4 camtu lahh..


tapi memang tabik spring kat kazen aku nih
sebab dia siyes pandai + bijak..

korang tahu tak..dia ni ada satu buku macam diary camtu lah..tak terfikir lak nak tangkap gambar diary dia tu.. ayat yang dia guna tu tak macam ayat yang aku tulis kat blog nihh..setiap ayat dia memang tersusun bak kata aku...sedap je baca ayat dia nihh..

kalau dia ada blog aku tak tahu lah..rasa blog dia kategori penulisan terbaikkkkk...hehe

dalam diary dia siap kaler2 bagai..comey..tapi sayang takde bukti aku nak tepek kat sini..

budak ni memang suka pot pet pot pet hehe





Photobucket

3 comments :

  1. hihi darjah 4 pandai menyusun ayat ye..haha teringt plak mase darjah 4 dulu pn suke tulih diary tp tak de la ayt tersusun..hihikk

    ReplyDelete
  2. kazen akak paling kecik umur 5bulan..phewww

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™