28 July 2012

ke kolompo aku arini



kolompo sila tunggu aku.....muahahaha
lepas balik kerja nanti aku akan bergerak ke umah mak metua..dengan harapan esok pagi boleh aku meronggeng beli baju untuk aku kikiki... 

cerita semalam...
aku ni kan HANTU POPIA BASAH
semalam beli kat makcik tu lagi sebab hari tu rasa popia dia sedap...tapi semalam beli
keciwa aku...

MASAM

sampai hati dia jual popia masam pada bulan ramadhan nihh..agak2 la nak simpan sampai esok makcik oiii...untung2 juga..sampai popia basah pun takmo rugi...cisss

haritu kes kerabu taugeh..beli RM 3 tapi macam 3 sudu je dapat taugehnya..adehhh...tobat aku nak beli lauk kat bazar..


Photobucket

4 orang bagi coklat :

Natasha said...

biaselah, org taknak rugi.. smpai smggu pon dye jual lg..

Raz said...

wahh g kolumpo.. singgah la umah i.. :P

lelamaisara said...

alahai sabar je kan...

Cik Rose said...

eh, nape sanggup jual macam tu... sabar je lah di Bulan Ramadhan ni ...

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™