13 July 2012

Kelas tempeyek dahh..kek le plakkk



Kelas buat tempeyek dan kuih tiram kacang dah minggu lepas..err memang tradisional aku nih..
seronok juga join walaupun memula aku rasa OHH TIDAKKKK..tak suka !!! tapi bila dah join..aikss aku le orang paling happy gamaknya..

raya ni boleh buat dah tempeyek..gerenti lepas ni dengan mak mertua "terbaikkkkk....." sebab menantu buat kuih tradisional untuk dia muahaha..ekceli nak tergelak pun ada.. yelah tak percaya pi kelas tempeyek ada sijil muahaha..

Esokkk kelas buat kek pulak..tengok..tengokk aku makin gila pergi kelas...kalau ada rezeki kelas fotografi pulok..tapi bukan le bulan ni sebab dah kerap sangat pi kelas..kesian kat anak aku haa..dah le mak ayah dia busy benoooo... 

sambung.........................................................
Photobucket

2 comments :

  1. wah dah pandai nnt bt kuih tradisional..nnt blh ambik hati mak mertua....

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™