13 July 2012

Kenapa aku tak reply komen ??



Nak taip jugak walaupun sebenarnya takde apa-apa pun..

kalau korang perhati setiap blog aku yang ada komen..aku tak balas..mungkin dulu ye..aku balas..kemain reply komen kenkawan..

tak balas tak bermaksud aku sombong ye..

cuma aku nak biarkan widget komen aku tu tak penuh dengan nama MIA IZZATI 
tu je..yang penting..setiap komen aku baca sambil senyum ala2 kambing tak mandi dan luluskan untuk bersiaran langsung kat blog yang tak seberapa nak hebat nih..blog ala-ala kadar le katakan..sekejap on sekejap off..

tetiba rindu nak hapdet blog guna laptop..bukan apa..ada lap senang upload gmbar..pc ni pon senang..tapi aku takot memandangkan pc aku ni dah uzur beno rasanya..takut tershotttt sebab pernah terkena..err ngiluuu...

Photobucket

2 comments :

  1. ooo yeke.. hehehe.. xpe2..

    ReplyDelete
  2. saya suka bls komen terus pada blog yg bertanya..

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™