02 July 2012

Ketam ada bau lah pakcik




Jenjalan cari makan dekat sini je, orang belanja..mamam aja lah..

makan 

^

^



rasa nak pengsan . . .
kami wat ketam bakar je la, konon2 memang terbaik dari ladang..
sekali itu ketam sampai kat meja je ada bau semacam..

bila makan.... hah amik kau..ketam mu berbau..aikss lain macam je bunyi hehe..tapi memang betul, ketam tu dah berbau..makan pun takde selera dah..tapi hentam jelah labu..

time nak bayar bagi tau la ketam tu ada bau... cashier tu hangguk kepala je..
taubat lepas ni tak pergi dah kat restoren tu..nak untung je tahu tapi kualiti tak jaga...






Photobucket

1 comment :

  1. ketam dah lama lah tu kot.

    aih, dari hari tu mengidam nak makan ketam masak lemak cili padi. tai, bila pergi pasa je, komfem tak ada. huhuuu

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™