22 July 2012

Ngidam kole kacang




Edisi rambang mata kat bazar ramadhan.. jakun masa aku pergi bazar tu..konon2 nak beli ala kadar..tapi terlebih kadar plak dah..tengok itu nak..tengok ini nak..adehhh..

nasib laki aku peringatkan aku, katanya
" puasa kan sebulan......." hehehe

dan

kekonon nak diet taknak makan benda berat..tapi semalam tibai jugak mee kari, tapi sikit je lah.. dan apa yang penting..kuih yang aku ngidam dah selamat masuk perut..

< en. gog yang punya >

tak habis makan pun kuih ni sebab rasa kurang sikit lerrrr


Photobucket

2 comments :

  1. kole kacang pon may feveret. tapi kalau tersalah beli, mmg rasa kureng. nak puas hati mmg kene buat sendiri. hihi :D

    ReplyDelete
  2. sedap3.. nak belila ptg ni.. :D

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™