23 July 2012

Onyah kena pok....



sekarang semakin lasak..adeh tu belum pandai jalan lagi...kemain susah dia nak tidur asyik nak main je..dah le ayahnya kerja malam...

aku pulak dah lalok-lalok.. budak kecik ni taknak tidur...
tak sengaja aku pukul cikit peha onyah..pukul2 manja

bila dia tidur kesian pula aku tengok..selalu aku cakap
" nanti ibu cubit nanti....."

perkataan tu tak makan saman... dia siap bagi tangan dia lagi suruh aku cubit..
emmm bertuahh anak ibu nihh


Photobucket

4 orang bagi coklat :

Raz said...

hehehe.. tu maknenye onyah makin cerdik ;)

MizzTina said...

biasala..ngah seronok tu.. hehe

scya lollita said...

ank sdre cik scya pun makin lasak. jtuh tsembam x nangis, tk mau didukung dah -__-

norhidana said...

hehehe onyah dh dpt kaki msti lah takmo diam...
mcm aiyan la dik, baru pandai ngesot tp tak reti duk diam satu umah dh jelajah

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™