23 July 2012

Onyah kena pok....



sekarang semakin lasak..adeh tu belum pandai jalan lagi...kemain susah dia nak tidur asyik nak main je..dah le ayahnya kerja malam...

aku pulak dah lalok-lalok.. budak kecik ni taknak tidur...
tak sengaja aku pukul cikit peha onyah..pukul2 manja

bila dia tidur kesian pula aku tengok..selalu aku cakap
" nanti ibu cubit nanti....."

perkataan tu tak makan saman... dia siap bagi tangan dia lagi suruh aku cubit..
emmm bertuahh anak ibu nihh


Photobucket

4 comments :

  1. hehehe.. tu maknenye onyah makin cerdik ;)

    ReplyDelete
  2. biasala..ngah seronok tu.. hehe

    ReplyDelete
  3. ank sdre cik scya pun makin lasak. jtuh tsembam x nangis, tk mau didukung dah -__-

    ReplyDelete
  4. hehehe onyah dh dpt kaki msti lah takmo diam...
    mcm aiyan la dik, baru pandai ngesot tp tak reti duk diam satu umah dh jelajah

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™