24 July 2012

onyah taknak tidur



Dalam minggu ni memang dugaan kat aku nihh...
adeh semalam si budak kecik tu jatuh katil sampai benjol dahi tu..

aku ni kalau dapat bantal kemain lalok..so bila terlelap sikit tak dapat le tengok budak tu yang takmo tidur lagi..bila aku sedar aku angkat dia suruh baring sebelah aku...pastu biasalah onyah....turun naik katil..

ntah macammana semalam golek punya golek gamaknya...
tetiba aku dengar dia menangis..rupanya dah jatuhh..adehh memang dugaan..

lepas tu aku apa lagi menangis le....... 
kesiann tengok dia huhu...tapi geram pun ada dah pukul 12malam pun taknak tidur lagi..

Photobucket

3 comments :

  1. aduhla dik...sian onyah, akak ni lg lah takde katil, lum kesempatan beli katil tido kt tilam je... tp itu pun mak akak tak bg tido kt tilam yg tinggi tuh... riso sgt kalu cucu dia jth tilam...

    ReplyDelete
  2. sian kan kalu tgk anak2 jatuh katil,akak pun mcm tu gak la,kdg2 anak2 ni lasak terlebih la

    ReplyDelete
  3. budak budak mmg gitu..hehe..

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™