14 July 2012

Orang malaysia memang kretif


Orang mesia ni memang kreatif eh..banyak mencipta makanan yang sedap2
nama pun sedap-sedap...

terutama orang dulu-dulu lerr... antara nama kuih & biskut yang agak musykil bagi aku sebab aku tanya dalam hati lerr kenapa kuih ni nama dia gini eh????? errr...memang kreatif sapa yang cipta tuu..

kuih cucur BADAK ...apa kena mengena ngan badak??? 

Kuih TAHI ITIK ????? ada rupa ???? hehe

Batang buruk??? kretip kan.. kenapa orang bagi nama dia BURUK??? haha

yang ni aku teka mungkin pencipta kuih ni duduk london atau pun suka ngan negara london... ke 
biskut ni asal dari london???????

musykil musykil.....hahahaha sila abaikan kemusykilan aku tuhhh..


Photobucket

1 comment :

  1. kuih tahi itik tu mcm na? haha serius, rasa nak tergelak bila baca nama kuih ni.. 1st dengar.. hehehe

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™