24 July 2012

puding roti awat keras lain macam



Dok sibuk cari resepi puding karamel..alih-alih jumpa resepi puding roti karamel..semangat berkobar2 time nih..beli bahan bagai..

tapi kecewa sesangat.. 

dah siap jadi macam gambar kat atas tu..baru teringat lupa letak susu pekat..patut lah tawar je aku rasa hihihi.. lepas tu, puding tu kemain kerasnya...tak letak agar2 pun..ke memang camtu...

rasa macam tak sesuai dengan tekak aku nih..sudahnya ke sampah le jawabnya sebab takde yang sudi nak makan kecuali mak aku.... huhu..


Photobucket

3 comments :

  1. akak tak penah buat puding roti,puding karamel tu penah la jugak..hehe

    ReplyDelete
  2. percubaan pertama..xpela if tak jadi..try lg..:)

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™