12 July 2012

sakit kepala tolong pergi jauh2 . . .




Ok mood berblog pepagi mula lagi..sementara tunggu nasi masak..dari aku duduk menung je tu baik aku update blog n terjah blog orang...tapi kekadang, buat 2 perkara sekali gus macam ni takut juga..yela takut terleka...kang tak pasai2 nasi tu hanget..

Malam tadi aku setat sakit kepala..sakit belah kanan..aku hengat biasa lah, selalunya kalau aku tidur..paginya dah okey..tapi kenapa ye harini sakit tu ada lagi..aiksss musykil aku...ke sebab aku banyak gelak hihihi..

tadi cari info dalam tenet..katanya sebab pemakanan, tekanan dan lagi satu tak hengat..harap2 tak berpanjangan la ye..

si onyah pulak selsema..tapi tengok hidung dia elok kering takde meleleh..sebab aku sapu kunyit kat batang idung dia..tradisional le katakan..

Photobucket

4 comments :

  1. Ohhh first time tahu sapu kunyit kt idung boleh krgkn selsema :))

    Btw tak care ya

    ReplyDelete
  2. eh same laaa...akak pund ari semalam sakit pale nie....akak rase tak cukup tdo kot...ni jap lagi nak lari sat gi farmasi beli uphamol laa...stok upamhol dah abis lak hah....

    sian onyah selsema yeak.....tu le petua org lama gak berkesan kan.....

    ReplyDelete
  3. migrain ke dik, akak selalu kalu skt kepala sebelah2 migrain la tu...

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™