16 July 2012

Tengok ustaz don




Lama tak citer pasal budak kecik dalam umah nihh..
sapa lagi dak onyah tu lerr





Sekarang kemain kau..pandai melalak nganga mulot besar-besar..
dah takde dengar nangis ala-ala baby dahh..
mak aku kata..tu nak tarik perhatian ler tuuu..hehe..

dia sekarang tidur bukak lampu jawabnye tak tidur lah, aku kan penakot skit..so, tutup lampu buka pintu sikit bagi cahaya masuk dalam bilik maklum lerrr lampu tidur dah terbakar...tak ganti lagi..

memula elok je dia baring..tetiba tu dia..dia bangun turun katil..bukak pintu..
TENGOK TV !!!!!!

tengok USTAZ DON pulak tu....adehh mak...nasib ustaz don..boleh juga aku layan nohh..

Photobucket

4 comments :

  1. makin besar makin bertambah2 cerdik la dia.

    ReplyDelete
  2. alalala bangun tengok ustaz don tu, kelas la budak kecik ni :)

    ReplyDelete
  3. KIKIKIKI...budak bijak....ape barang yeak onyah nak tdo awal...malam masih muda katenyeeee he he he

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™