23 August 2012

Menu lontong raya ke 5

goog punya....

tada...mod cuti dan mod raya lagi cewah macam budak2..padahal dah mak budak hehe

nak pecah rahsia kat korang ni...sebab excited sangat nak wat lontong..aku kejutkan adik aku ajak dia pergi kedai...just gosok gigi..tukar baju dengan tak mandi 2 beradik + anak aku... kami serbu kedai pagi2 sesudah subuh tu.... cis tak senonoh kan?? takpe orang tak tahu pun....heeee

teringat tahun lepas..laki aku suh masak lodeh..aku kata aku tak reti masak lodeh..dia kata bukan lodeh kering..lodeh kuah kuning...risik punya risik..cis LONTONG rupanya...cakap le lontong hahaha... 

pasni kalau laki aku cakap lodeh..tau dah apa ke bendanya tu..ish ish ish...

teringat mak sedara laki aku masak daging masak lemak ori dari negeri sembilan..pehhh sedapppp menjilat jari kau !!!!





Photobucket

1 comment :

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™