02 August 2012

selamat hari lahir

celebrate besday laki aku awal berapa jam kat rumah kawan dia..
bukan apa, esok aku ngan dia pakat tak jumpa masing2 kat tempat lain nanti..aku kat opis, ada majlis berbuka...dia pun sama...nampak gaya celebrate awal lerrrr.... ucapan kat kek tadi tak tahu la dia baca ke dak..aku tulis 'selamat hari tua............
tarikh 2 ogos ni juga sebenarnya tarikh kami 'couple......
tak sangka....chenta bulan 8..bulan 9 dia dah mai rumah jumpa mak ayah.....bulan 10 merisik.....
tahun depannya tunang..tahun lagi satunya kawin......fuhhh banyak liku2...
< cian beli kek rege rm 16...................bukan apa ni kan bulan pose...
karang takde nak layannya kek tu ye dak >
Photobucket

2 comments :

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™