06 August 2012

susahnya cari baju



baju raya onyah dah...tapi baju sendiri asyik tak terbeli je sebabnya pergi mana2 asyik nampak baju budak kecik tu je..
.
bila berkenan takde saiz pula...ada satu baju tu aku rembat sebab bajet ok lah..tema pun sama dah dengan baju budak kecik tu tapi errr bila terai kat rumah macam nak sedekah kat adik aku pula..tu yang aku maleh beli baju tuu..
baik pakai tshirt je hehe
Photobucket

3 comments :

  1. ape yg tak kene ngan baju baru tu nur?? hehhee..

    ReplyDelete
  2. akak smlm soping ..dah kenan satu baju tu tapi size takde lak...sedih.

    ReplyDelete
  3. saya tak shopping pun, pakai baju masa kawen kakak hari tu je =)

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™