21 September 2012

adeh la pakcik....


Ni nak cerita pasal pakcik sesuka hati jekk mementingkan diri sendiri..cis..

aku memang sumpah seranah...psst dalam hati je la kan...biasalah bila pergi kenduri umah orang tambah-tambah tuan rumah duduk kawasan perumahan teres..mesti ler parking edisi terhad punya..

nak dijadikan cerita..kami ni terkontang-kanting cari parking kemain susah..sekali mata ni bling2 tengok pakcik ni kemain sesuka hati parking kereta keluarang baru tuuuuuuuuuuu depan rumah orang...tengah2 pagar pula tu..buatnya si tuan rumah tu nak keluarkan kereta macammana??

ishh tu yang aku tak paham dengan masyarakat nih...agak2 le wehh nak parking...tak kemananya lauk kenduri tu pon...parking le tempat yang amat sesuai...adehh lahh pakcik tak paham aku.....


Photobucket

2 comments :

  1. sm je masalah kite.. mslh parking.. huh

    ReplyDelete
  2. pakcik tue saja cari masalah....nak kena penumbuk sebijik....kikiki

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™