28 September 2012

demam


salam malam jumaat...

stori pasai mia...dia demam setat petang rabu hari tu... demam tumbuh gigi..air liur asik meleleh jekkk...pukul 12.30 malam aku terkejut dari tidur sebab mia merengek..rupa-nya dia mengigil..yang buat aku terkejut beruk tu bila tengok kuku dia semua biru..panik ler aku... cepat2 aku ngan somi pi hospital...memang dah nak kena tahan tapi wad penuh plak dahh...

aku redo je kalau kena tahan...bab demam ni aku takot woooo...

esok harinya aku risau kalau tak pantau mia...so cuti mesia le aku hari kamis tuu..nak wat camne..anak tak sihat... hari ni baru le nampak redha sket badan dia..tapi macam2 seh budak tuu..kalau dia nak kita tak bagi..mula la merengek2..hehe



Photobucket

2 comments :

  1. budak2 kalau demam mesti merenggek...minta perhatian lebih....semoga mia cepat sembuh...

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™