15 September 2012

ketupat palas tetap d'heart


ni minggu lepas mak aku buat ketupat palas untuk aku lerr..
aku yang minta sebab teringin nak rasa..sepanjang aku raya umah orang..takde orang hidang ketupat nihh..

tq mak !!

psst taun ni aku tak berkesempatan buat puasa 6...
dan buat sehari je..... 
Photobucket

5 comments :

  1. sedapnyeeee ketupat. nak sikit hihihi

    ReplyDelete
  2. saya festime makan ketupat palas ni bila dh kawen.. mertua org kedah.. bila dah makan terus jatuh centa ngan ketupat palas ni.. hehehe..

    ReplyDelete
  3. akak pon tak berkesempatn buat puasa 6...ermmm


    psss...blog akak tak berubh wajah la...same je tu...huhuuu

    ReplyDelete
  4. akak plak mmg tak biase mkn sbb org johor kan ketupat nasi...tapi penah mkn member bawak dari kelantan siap yg dah goreng punye...sedap rupenye manis2 pulut gitu....

    ReplyDelete
  5. sedap2.... akak pun suke mkn... lg best mkn ngn serunding kelapa or rendang... terbaik

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™