15 September 2012

lukis atas apam


tara ni bukan polkodot yang baru buat ye...ni dah bape minggu yang lepas lerr..baru nak hapdet cerita....
ni permintaan laki aku...dia suh buat nak bawak pi kerja untuk jamuan raya katanya...

dia minta aku buat 200 biji...pehhh berpeluh aku dengar..tapi dan buat tak sampai 200 pon...
itu pon aku buat 3 adunan sekali gus....rasa dia agak liat sikit lerr kalau nak banding buat satu2....
hentam le labu...janji buat....


mula lerr aku search dalam tenet..corak apa nak try selain dot2 tu..memula excited nak buat bee.....tapi tangan tak lancar...herot berot aku buat...pehtu..malehhh..aku buat lak ladybird..time tu tangan dah laju sket....


jangan gelak nengok bee aku...hahaha..tapi lelema nengok cumil jugakk..tu angry bird tu memang specel edisen aku buat...sekor tu je taw..saje test power 


ni pembantu aku sepanjang aku mengodot apam tu...
walaupun asik gadoh manja sepanjang buat ni...tapi syok..dia tolong buat sampai habis apam aku dikerjakannya...errrr...
Photobucket

2 orang bagi coklat :

Munn Jaafar said...

seronok la suami join buat skali :p

lelamaisara said...

alahai..tomei2...anak akak suke tau apam polkadot ni...;)

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™