25 October 2012

apa pun tarak...




Esok dah raya.. limpa, daging, hati, kaki ayam semua belum lagi ngee..kat opis nih tak ramai yang cuti..semua pakat relex jek... tapi dalam hati sebenonya risau jugak..buatnya petang karang apa pun tarak, pakat nangis lerr.. saboo je le...

dulu masa aku time sekolah..raya haji ni le raya paling meriah sebab semua pakat tak balik kg kat kawasan perumahan aku tu..sekarang ni budak2 yang ada tu pon dah besar..deme pon tak heran nak berjalan umah orang lagi huhu....

last2..ucapan untuk kome-kome...selamat hari raya aidiladha buat semua...wink2..

bertambah2 le berat aku esokk....


Photobucket

4 comments :

  1. assalam mia..terima kasih sudi keblog acik..selamat hari raya eiduladha mia

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya aidiladha :)

    ReplyDelete
  3. Salam perkenalan...Terima kasih ke blog saya...

    Salam aidiladha buat Mia sekeluarga..

    Macam saya pun, raya haji mmg tak sambut sangat...ekekekeke

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya aidiladha =)

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™