06 October 2012

kuih ketayap



projek lepas subuh...

teringin nak buat kuih ketayap..tak pandai sangat pon ni baru kali ke 2 aku buat...tau makan je aku ni..buatnya tak reti... 

< sila abaikan dapur yg kotor tu ye.....> biasala berperang dengan kuali mana leh tak comot ngeee..
ni aku buat dengan laju-laju sebab pukul 10 pagi nak pergi kerja lagi dong...



walaupun dalam hati dok risau badan naik 3kilo..tapi tu lah nafsu makan takleh nak kontrol..adeh la..tak lama lagi raya haji..rendang lemang tu semestinya ada lagi... kalau tak beringat mau badan aku naik 66 balik kot !! ishhh simpang2......

pasal mia...
anak aku tu jenis tak dok diam..bila jumpa kenkawan dia mula la tangan dia cepat je nak ketuk kepala..bila marah pun bukan faham pun...nanti dia buat lagi..aku takot mak2 budak tacing ngan anak aku nihh..cubit pon tak makan saman... yele budak setahun 4 bulan le katakan...

Photobucket

4 comments :

  1. wahh rajinnyeeee......akak suke gak kuih ketayap ni sbb akak mmg suke ape2 kuih yg intinye kelapa manis....sedappp....tapi siyes akak nak buat mmg malas heehehehe...

    mia mcm dayyan gak le tu....akak ajar gak die ngan pukul tangan die supaya die tau bende tu tak baik...bukannye ape, risau kalo kawan2 die jadi mangse ketuk heheeheh

    ReplyDelete
  2. rajinnya...sempat lagi sebelum masuk keje buat kuih ketayap...
    saya tak pernah buat...tau mkn je...kesian kan? huhu...


    p/s: salam, tengs drop by my blog n following mine, saya follow sini terus yer..

    ReplyDelete
  3. Salam kenal dr kak NUrul.thanks sudi folo blog akak.
    Rajinnya buat kuih ketayap sblm gi kerja.

    ReplyDelete
  4. selagi boleh makan kita makan, esok kalau dah tak ada nafsu makan susah jugak.. :)

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™