21 October 2012

Silap kete lagi...


Bertemankan kuih penderam nih atau aku panggil kuih tiram...hehe ikut suka je ek !! apa-apa lah..janji maksudnya tu sama..
Nak cerita satu benda bagi aku memang lawak lerr..ni bukan kali P E R T A M A aku buat aksi mak jemah .asik2 laki aku jadi saksi !! tapi memang aku rasa malu time tu tahap dewa...eiii tak kuasa aku time tu tau..malu sesangat..ade ke patot aku silap kereta lagikkkk.. kaler kete sama !!!

 time tu lak ujan renyai..bajet bila lari2 anak tu comfom dah tu kete aku..sekali tu dia..bila aku bukak pintu kete..kete tu berbunyi... terkejut aku weiii...kete laki aku relex je..bukak pinta tak munyik..leh pulak kete tu bunyi2 ciss... aku tunggu gak sapa tuan punya  kete yang dok melalak tuhhh..konon2 nak minta maaf..kontrol malu hahaha
nasib takde orang dalam kete tu..sampaikan aku dah keluar dari paking tu..kete tu bunyi lagi....hehehehe..nasib leerrr !!
Photobucket

9 comments :

  1. hihihi..tragisnyer..dh la dlm renyai2 hujan...kesian..

    ReplyDelete
  2. ahaha.. msti gelak sendiri kan klu ingt balik..

    ReplyDelete
  3. isk..heheheh..memang malu le kan..heheh..nasib tak de orang....ape cer la kete tukan...bunyik aje la....hhehe

    ReplyDelete
  4. Hheeee, alahai siannya, tp mujur takdak orang :D

    ReplyDelete
  5. La... habis tu terus menjerit-jerit kereta tu sampai bilalah agaknya..

    ReplyDelete
  6. hehe kalau kena kat saya, memang malu jugak :)

    ReplyDelete
  7. damia suke gile kuih penderam nie...akak pun suke tapi versi garing2 laaa....

    ReplyDelete
  8. hehehe..... mesti lepas tu gelak2 kan

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™