19 November 2012

crepe durian !!


Crepe doyan yang aku buat tadi... yang kaler purple tu adik aku punya keje..tukang bungkus tu pon 95% adik aku yang buat..kalau aku buat ada gak bulat2 sikit..dia buat leper2...hahaha sesi mengata..
buat ni nampak je senang tapi mencabar gak weh..banyak yang aku buat terkoyak..yang mana terkoyak tu aku makan macam roti canai je..colek whip + doyan...
ni kali kedua aku buat crepe doyan..opss ketayap doyan (sebab guna 1 tepung hehe)..aku dah mula rasa cam boring plak..
bukan muak tapi ntah....

tak tahu edisi kebape aku buat nihhh..

Photobucket

15 comments :

  1. yang purple tu crepe keladi ka..huhu ka pewarna ja..hehe

    ReplyDelete
  2. wah warne pepel, first time tgk,heheh sedapnye,minx sikit=p

    ReplyDelete
  3. sedap ni..tp nak buat ya ampun..mmg malas..

    ReplyDelete
  4. wah, awk sampai dah boring.. sy sekali pun xrs lg ni.. hihi

    ReplyDelete
  5. wahhh, pandainya buat.. nk try buat, tp mcm agak rumit.. hurmm, xcube xtau kan..

    ReplyDelete
  6. semua org dok cerita pasal ni skg kan

    ReplyDelete
  7. selamat pagi....

    sedap jee nampak nya... saya nak bolehhh...ehhee

    ReplyDelete
  8. akak pun ada niat nk bt sndiri gk dik, tp nyer... bile beli durian je... terus mkn n terabis lak... camne nk bt crepe hhehe

    ReplyDelete
  9. wahhh dalam demam2 durian crepe..n org sibuk beli sane sini...tgk2 ade org tu buat sendiri youuuu...kelas koo dik...pandai betul buat...molek jek jadinye tuh...lagi puas buat sendiri kan....

    ReplyDelete
  10. sedapnya. cantik yg kaler purple tu :)

    ReplyDelete
  11. saya tak pernah makan lagi crepe durian ni. kesian saya.. :)

    ReplyDelete
  12. Sedapnye...minggu lepas dah oder. Rasa nak oder lagi minggu ni. Nak buat tapi malas nak buat krim dia tu. nak guna sikit aje. Nak beli sampai sekotak besar. Bukan rajin sgt nk buat byk2 sbb yg nk mkn sorang je.

    ReplyDelete
  13. cantik pulak warna purple nanti nak try la

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™