25 November 2012

Bunga Kesum ?????



Nampak cam kari kan...salah..salah.... 

ni menu tengahari tadi aku buat ikan kayu masak asam pedas hahahaha......
Masa aku pergi kedai beli bahan2 nak masak asam pedas ni ler...aku dok cari daun kesum tak jumpa..cari munge kantan pon tarak..
aku tanya kat pekerja dia...MUNGE KESUM ada???
"bunga kesum?? tarak.....
"eh silap....daun kesumm...sambil senyum sipot-sipot...
"ohh daun kesum tarak...
nak cover malu..aku mintak plak MUNGE KANTAN...
jawapannye...tarak...hahahha..ishh sadis tol...
Photobucket

18 comments :

  1. wah sedapnya,,hhehe kalau sume tarak tutup kedai jek =p kekekeke

    ReplyDelete
  2. daun kesum bunga kantan.. jgn tertukar ye hehehe..

    ReplyDelete
  3. kedao apa tu semua tarak ni...hehe

    ReplyDelete
  4. semedang ko tersasul kan....?ish2..hahaha

    ReplyDelete
  5. as salam

    pokok kesum ni payah nak hidop..dedolu ske beli je sikat 50cen..nampak mabeles asam pedas kamu:)

    ReplyDelete
  6. klau ada ltk daun kesum mmg bestlah kan :-)

    ReplyDelete
  7. ekekeke..adaer ker bunger kesem..sajer je dia tuu..wah menambah tak makan nasi tadi nih..sedap tu lauk

    ReplyDelete
  8. ikan kayu tu ikan ape.. tp serius kalu bukak kedai stu pun tarak

    ReplyDelete
  9. heheheh oops tersalah pulak yek, ko pg gabungan sekali daun kesum+bunge kantan ek dik =munge kesum heheh...

    akak tak penah lg msk ikan tongkol asam pds, sbb nyer kt umah tu adik2 akak tak gemo ikan nih, mmg tak penah beli lah hehehe...

    ReplyDelete
  10. wah sedapnye.....feveret food nih

    ReplyDelete
  11. munge kesum mana-mana pun tarak..hihi

    ReplyDelete
  12. bunga kesum hehehhe.. saya pun selalu camtu tersasul.. kalau dapat letak daun kesum compom sangat mabeles :)

    ReplyDelete
  13. haha. sejak bila ada munge kesum ni kak. :D

    ReplyDelete
  14. X wangi la kalau xdak dua bahan tu kan..

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™