11 November 2012

kerutuk ayam




Ni festime tau aku bawak mia naik kereta... sebelum ni memang tak berani..takot karang dia kacau dah le aku ni baru nak berjinak-jinak bawak kete ngeee..orang dah pecut ngan level 6 aku baru level 1 hehe... siyes  bukan tak boleh nak bawak tapi kompiden tu takde....semalam dah ngetest kat jalan bawa.. kecut jugak lerrr... tadi bawak pergi kedai ngan mia....boleh laa....


ni kerutuk ayam...festime gak buat..saje buat berkuah sikit..aku rasa kalau kering sikit lagi ok kot..
mak aku masak nasi hujan panas.. bila dah mamam..emmmmm leh tahan jugakkk...

pasni kerutuk pe plak......


mia dah pandai tengok upin ipin..






Photobucket

14 orang bagi coklat :

wantie said...

tak pernah makan lagi masak kerutuk ni sedap ke?

done follow u

Unknown said...

cara buat dia tu cam rendang cuma tambah rempah kerutuk tu je..rasa sedap juga..penah makan kat umah kawan abang..dia masak kerutuk itik..

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

heheh pestime denga kerutuk =) de ke kate name lain,,hihihih

Unknown said...

xpernah try lg kerutup ayam...sedap jer nampak....saya pun masih xpandai drive walau dah belajar byk kali...takut..hihi

Raz said...

alolo kiutnye mia

norhidana said...

heheheh takpe mule2 je tkt2 pastu bile dh confidnt blh sampai kemana2 je...

nampak sedap kerutuk tuh, akak lum penah try nih

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

masak kerutuk ni xpenah mkn lg...
wah mia sgt comel tgk upin ipin yer

rieda_ffya said...

best tgk kerutuk ayam nih...

Rosidah Binti Muhamad said...

Tak pernah mkn lagi..mcm rendang ke?..nampak mcm rendang pun ada..
bebaik yer bawak kete time ada anak, saya dulu time ngah bawak, anak tarik hand break tau..

munna said...

sedap nampaknya..... kak munna pun blm pernah masak lagi kerutup ni

lelamaisara said...

COmilnye mia...akak dulu mase memula bawak alesya naik kereta memang takut...sekrang ok je...huuu..tapi die sekarang dah pandai kacu mama die drive .....

Nurul Husna Mohd Hassan said...

lama2 boleh drift akak ni. hehe

p/s : akak kenal ke dalam gambar tu? :)

umiawadah said...

kerutuk daging biasa makan...tapi kuahnya gelap sikit...nampak sedap ni kerutuk ayam,,,saya suka berkuah cam ni...

IntaNBerliaN said...

alisha pun sk tengok upin ipin :-)

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™