13 November 2012

minah terap..



pas jadi minah bomba..kali ni jadi minah terap plak ngee....

ni aksi baring plak..tak tahu le cammana dia leh pandai buat camni..asal nak conteng je dia meniarap..kadang2 pandai plak mendagu..eh eh.. 

petang ni mia jumpa nenek sebab esok kami ada kenduri kat muo....

psst CREPE DURIAN dah buat..tunggu aku upload gambar yee...
Photobucket

9 comments :

  1. hehehe...comil sangat la...:)
    nak g muar ke...jom ke batu pahat sekali...jumpe akak..hehehe

    ReplyDelete
  2. ooo ni minah terap yg comei...mmg comei...bg dia masa...hee

    ReplyDelete
  3. santai betul mia kalau nak main conteng-2...lagi rilek kot kalau duk main mcm tu hehehe........

    ReplyDelete
  4. teringin nak tgk pic dia tongkat dagu...

    ReplyDelete
  5. ada ciri2 kemalasan di situ.hehe

    ReplyDelete
  6. comel jea. penat sgt ker ni..hehe

    ReplyDelete
  7. ada ciri2 nk jd minah tentera nih...hahaha

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™