30 November 2012

rasa nak buat puding roti bakar


gambar teratak kasih...
malam ni berkobar2 nak buat puding roti bakar nihh...tak yempat2 nak buat esok...
selagi tak buat selagi tu lerr tak leh tido teringat...hehe
Photobucket

18 comments :

  1. ui sedapnye,,hehe memg kmpom kene buat ni kak,hehehe

    ReplyDelete
  2. sedap tu. baik buat jea.kang teringat susah...hehe

    ReplyDelete
  3. buat banyak2 tau. nnt bagi hana

    ReplyDelete
  4. dah siap ke puding roti bakarnye ??
    antalah kat akak sket :)

    ReplyDelete
  5. dah siap ke puding nye..
    dh siap kang anta kat akak ye.. :)

    ReplyDelete
  6. Buat tau jgn tak buat..sedap tu..

    ReplyDelete
  7. rajinnya dia.. buat jgn tak wat.. :) nanti termimpi2 plak..

    ReplyDelete
  8. ai pena buat 2x je lps 2 muak da hihihi

    ReplyDelete
  9. hari tu dh buat dh..rupenya senang je.. hehe

    ReplyDelete
  10. Jadi ker buat puding roti bakar ☺☺

    ReplyDelete
  11. kalau dah sampai tak boleh tidur ni, memang kena buat jugak ni..huhu

    ReplyDelete
  12. sedap tu.. buat nanti hantaq mai sikit :)

    ReplyDelete
  13. Buat lebih.....
    Nak jugak............!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  14. pas sini sket puding roti tuh

    ReplyDelete
  15. kak munna pun dah lama x buat puding roti...asyik buat crepe je skrg ni

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™