22 November 2012

setelah sekian lama......



1 tahun 5 bulan campur 9 bulan 5 hari campur beberapa bulan sebelum tu...

haa sila kira berapa semua ngee..... dapat jumlahnya..ha tu lah dia tempoh berapa lama dan sekian lamanya aku tak pergi erobik..emmm.... dan pecah rekod tadi aku nekad pergi kelas erobik ngan kenkawan..

tetiba rasa malu.....

sebab tengok badan menari2 kat cermin hahaha..burukkk rupanya !!


Photobucket

10 comments :

  1. hehee. alaa, hari first tu biasalah. nanti dah lama2 mesti badan pon fit je beraerobik kan. :)

    ReplyDelete
  2. hhehehe tu kire skit, kalu akak ko tambah tahun2 terus dpt sampai 2angka tahun betapa lamanyer akak tak pnh gi aerobik...last akak pg masa thn 2003 ke 2004 kot hehehe ko kire lah sndiri dik...

    ReplyDelete
  3. wahh..saya pun lama sangat tak bererobik ni...

    ReplyDelete
  4. wah..join aerobik...bestnyer..sy lgsung xpernah..nasib badan mantain je lepas beranak...

    ReplyDelete
  5. hehe besnye g erobik,,=) saye esok nk g hiking,,memecahkan lelemaks yg ade =p

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™