26 November 2012

terlepas aniverseri seri blog



Blog Mia

Daisypath Anniversary tickers

hahhh alamak cammana leh terlepas nihh...

tak sangka dah setahun seminggu aku kat dunio berblog nih.. selamat ulangtahun 
BLOG MIA IZZATI....cis wish kat diri sendirik !!!

blog aku pada mulanya macam biasa..mengejar itu mengejar ini..tapi lelama bagi aku, tak perlu cari publisiti le kot..cukup le sekadar yang termampu... aku memang suka berblog .. sejak zaman friendster lagi..kat friendster kan ada blog..tu la blog pertama aku..tapi sayang dah kena delete...kalau tak mesti aku dah guling-guling gelakkan diri sendiri...

ramai yang ingat nama aku mia...ngee..silap silap.. nama blog ni semperna nama anak aku ngee.. biasalah.. sebelum kawin asik buh nama laki..dah ada anak asik guna nama anak..heheheh..

sorok identiti le tuuuuu......

Photobucket

19 comments :

  1. tahniah akak. nanti mia dah besar, boleh baca blog ni. hehee :)

    ReplyDelete
  2. happy anniversary untk blog akak,,bru setahun lebih follower dh ramai gittu,hihihi

    ReplyDelete
  3. selamat ulang tahun blog mizzmiaizzati.. hana pun xtau bila tarikh lahir blog hana.huhu tengok entry lepas2 lah

    ReplyDelete
  4. Tahniah..keep blogging and happy blogging

    ReplyDelete
  5. epi enibeseri utk blog ini..keep blogging ya!!

    ReplyDelete
  6. dah genap setahun dah.. dah boleh berlari ni :)

    ReplyDelete
  7. hihihi..sama la kite..blog pakai nama anak...tahniah..

    ReplyDelete
  8. AKAK NI lagi teruk..akak tak penah ingat besdey blog huhuhu....sabo jek la kan...

    ReplyDelete
  9. anniversary utk blog...hehehhe

    ReplyDelete
  10. heppy anniversary tuk blog ni...teruskan berbelog k

    ReplyDelete
  11. slmt ulgthn buat blog ya..tak trlmbtkan? hihi.

    ReplyDelete
  12. Happy 1st blog anniversary.

    ReplyDelete
  13. tahniah mia...er..bukan...nama apa yer tuan blog ni.....saya pun sama ada yg panggil kak mia lagi !!...hahaha

    ReplyDelete
  14. harini 1 year 1 month 1 day. cun lah.. ;)

    ReplyDelete
  15. happy birthday blog mia izzati..:)

    ReplyDelete
  16. happy anniversary...anniversary pun boleh terlepas ye

    ReplyDelete
  17. tahniah buat blog.... happy anniversary

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™