05 November 2012

Teruja 6 kali




Teruja....teruja....teruja..

hurm ayat gedik tu..bukan apa...teruja sebab HEADER BLOG dah siap..
tinggal nak pasang je ngehh..kali ni aku memang suka dengan header yang cik bulat hasilkan..maceh ye buat akak gumbira macam nak melompat ke langit !!!




Photobucket

14 comments :

  1. comei nya header baru. design sendri ke?
    akak x sempat nk buat header baru lg wpun anak dh 2..

    ReplyDelete
  2. Bestnyer ada org tlg designkn header blog...best2...nk tukar header jgk la sempena nk msk thn baru ni...hehe:-)

    ReplyDelete
  3. akak nk tgk gk camne lompat sampai ke langit tu heheheh...

    ReplyDelete
  4. wahh..betul betul teruja tu sampai nak melompat ke langit..:)

    ReplyDelete
  5. mmg cantik header tuh..hii..salam kenal..

    ReplyDelete
  6. cantik dan comel header baru ni.....

    ReplyDelete
  7. cantiknya :)

    bestla ada org tlg designkan header

    ReplyDelete
  8. Tambah cantik sebab ada si comel menarik mata memandang.

    ReplyDelete
  9. mak ai..lawa laa header..sbb tuan dia ada sekali kat ctu...comel 2 beranak..

    ReplyDelete
  10. order kat cik bulat ye...blog die buat memg ohsem kan..blog sy pun die yg buatkan

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™