04 December 2012

22 patah perkataan




Tengah makan pulut dan kuah doyan...sambil pikir nak taip apa kat blog nihh..takde citer plak rasanya..boleh ke camtu hehe..

haa nak tanya kat korang...penah guna tak JAMU SUSUK DARA ??

jangan hengat aku jual plak..just nak tanya pengalaman..sebab aku nak try tapi cam ishh takot plak nengok testimoni pengguna tuu..


Photobucket

17 comments :

  1. Mia...
    JSD- selalu nya sy baca testimoni2 org mmg menakut kan kan??... tapi lepas tu depa mcm OK plak..hehe..
    nak cuba juga, tapi belum terlaksana... so skrg sy makan Maajun Angggun Bistari je....:)

    ReplyDelete
  2. bukan dalm filem ke.. wujud ek jamu susuk dara tu

    ReplyDelete
  3. M x pernah guna jamu tu..M guna jamu mak dara skang ni..

    ReplyDelete
  4. hai...
    salam kenal (",) , tq follow
    follow awak balik
    jamu susuk dara?? x pernah pon, utk apa?

    ReplyDelete
  5. heheheh dh mkn sedap lupe nk tulis mende ek... akak tak penah try pun... seram lak nk try tuh...

    ReplyDelete
  6. jamu mak dare ler...xbaik pkai susuk..hihi

    ReplyDelete
  7. ish...saya tak pernah makan sebarang jamu..apatah lagi jamu susuk dara !!

    ReplyDelete
  8. siap kira patah perkataan tu..:)

    ReplyDelete
  9. kak munna selain dari masa pantang tak pernah makan mana2 jamu ni

    ReplyDelete
  10. ada kakak kt tmpat kerja tu pakai...dia kata miss V dia dh jd makin ketat la...tak tau la sy sbb xpernah pkai plak...hehe..

    ReplyDelete
  11. aya xmakan jamu la..saya makan VCO jer :-)

    ReplyDelete
  12. tak pernah try huhu

    sedap lak dengar doyan tu.. ada lg ke :)

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™