26 December 2012

Jakun dengan belon



ni masa kat kedah.. majlis perkahwinan esoknya..tapi malam tu adam sambut besday yang ke 2...meriah majlis kawin kat sini..orang ramai pakat dok gotong royong lagi..kalau kat tempat aku ni..pengantin le nangis hehe...

orang ramai sibuk dok tengok adam n adik kecik tu potong kek tu.... si mia sibuk dengan..

`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
SCROLL LAGI.......................

`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`

okey cukup..penat korang scroll ye..ni sesi latihan tangan namanya hehe...

tengok !!!! dia jakun dengan belon..dah le duduk tengah-tengah laluan..kesiannn tengok budak tu tak penah main ngan belon gamaknye..ishh anak sapoo le tuu..


beralih tempat plak...main belon lagi sampaikan ada makcik tu tegoo dia kemain dapat belon...


ni sesi main belon dengan besday boy......

tamat......
Photobucket

19 comments :

  1. mama dia tak pernah beli belon kot hik..hik...
    apapon comel (",)

    ReplyDelete
  2. Usah kata Mia yg masih comel lote tu yg dah besar pun janji nama kanak-kanak memang suka belon..

    ReplyDelete
  3. heheheh... mule2 aiyan kenal belon masa bday dia setahun, sblum2 tu tak penah bg dia main belon...

    *kt kg akak msh amalkan lg gotong royong sekampung utk kenduri kawin, lum ada yg pakai ketering lg

    ReplyDelete
  4. haahahha....nnt suruh ibu beli belon banyak2 er mia...

    ReplyDelete
  5. Alaaa comelnya die..
    hehe jgn smp belon tu pecah, mau fobia dia nanti hehe

    ReplyDelete
  6. hahaha..biarla, dia xpernah main kot.. lenkali, kasi letup.. mesti dia terkejut..

    ReplyDelete
  7. suke tgk..dia excited la ngan belon..

    ReplyDelete
  8. Hehehe...teruja mia tgk belon tu yer ☺☺

    ReplyDelete
  9. assalam..
    heaven bg dia dpt byk belon tu..dah nama pun budak..ank akk yg bongsu tu klu nak belon bukan satu dia naknya tp satu dua peket belon disuh belinya..pas suh tiup byk2..`sesak nafas org tua dibuatnya...

    ReplyDelete
  10. salam singgah...

    budak2 mmg geram dgn belon nih...tuh yg siap pecah2 dibuatnya...

    (lahir di perak juga yup...saya di kg pasir panjang laut...)

    ReplyDelete
  11. hihihi...mia tak amik port bende lain yeak...khusyuk layan belon rupenye...tapi aunty takut belon tau mia hahahaahah

    ReplyDelete
  12. die seronok tgk belon byk tuh...leh melayang layang lg..hahaha

    ReplyDelete
  13. ala dah lama tak merasa kenduri kawen yang meriah gitu..
    belon kesukaan anak2..
    seronokler sambut besday orang ramai..
    meriah...

    ReplyDelete
  14. nampaknya lepas ni akak kena simpan belon banyak2 lah kat rumah.mesti mia suka punya hehehee

    ReplyDelete
  15. Comelll je Mia...
    Pa'e pun suka belon...:)

    ReplyDelete
  16. suka tgk bdk2 kejar belon..nmpak cute je..hehe...

    ReplyDelete
  17. kat opis kan mia.....,ibu asek main belon jer....huhu

    ReplyDelete
  18. dia suka sebab belon tu bergerak2 sebab ringan dengan colourful :)

    ReplyDelete
  19. alolo budak2 cmtu suka la main belon

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™