11 December 2012

sila tengok . . .




Berat Mia

6 bulan - 6.8 kg
8 bulan - 7.0 kg
10 bulan - 7.25kg
12 bulan - 7.80kg
1thn 3 bulan - 8.40kg
1thn 6 bulan - 9.80kg

Tengok berat mia tu !! setiap kali balik dari klinik cek mia . . . aku suka hapdet bendalah nihh...saje nak tengok perkembangan berat dia tu....

memang berdebar bila nak timbang.. sebab mia nih memang berat naik sikit2..dulu-dulu risau tahap gaban..sekarang ?? biar lerr...nak buat camne dah keturunan berat sikit hehe.. tadi bawak mia pi cek...nasib naik....kalau statikk... mesti aku kena sumbat kapas kat telinga banyak-banyak.

lasak betul si mia kat klinik tadi..adehh mentang2 ayah dia takde kali ni..dia leh buat perangai !!



Photobucket

20 comments :

  1. anak sy setahun 8 bulan berat tak sampai 9kilo +++
    huhuhu

    ReplyDelete
  2. same la...alesya dua bulan ni tak naik tau..wisau je...same je maintain...acam ne nak buek ni...haisssss

    ReplyDelete
  3. lebih kurang berat Yasmin je ... yasmin lagilah dah nak masuk 3 thn bln 3 nanti berat baru je 10 kg

    ReplyDelete
  4. ni kire banyak lah naik nyer, aiyan dh dkt 1thn 5bln baru 7kg++.... lg lah haru... sedih tul...

    ReplyDelete
  5. ok lah tu naik heheheh yg pnting mia sihat ye

    ReplyDelete
  6. okaylahtu...anak saya 2 tahun setengah baru 10 kg,,,lambat tul perkembangan dia

    ReplyDelete
  7. mia dh besar.. xpe, naek sket pn stil gak ade peningkatan, ye dak? pasni mia kena mkn byk2.. hihi

    ReplyDelete
  8. salam kenal n follow sini 292.

    hehe betul tu, perkara yg paling mrisaukn bila appment ank adalh berat badannya..kalu tk naik2 @ turun jerk alahai sakit telinga dibuatnya jururawat duk pot pet....:)

    ReplyDelete
  9. naik elok je berat mia yer..anak saya skg dr umur setahun sgth smpai la skg..umur 3 thn..berat x penah lepas dr 7 kg...memang kecik dah kurus..

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah...cantik berat mia naik tu tiap2 bulan...moga mia sentiase sihat dan ceria yeak sayang...

    ReplyDelete
  11. hai mia...hiihih....dah lama tak g klinik ..

    ReplyDelete
  12. montel JUGAK YER..
    anak saya yang 3 tahun baru 10kg (",)

    ReplyDelete
  13. naik sikit pn xper...asal graft xturun kan

    ReplyDelete
  14. Memang risau bila timbang berat anak x naik..hu hu..

    ReplyDelete

  15. kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
    semoga bisa jadi semangat
    Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

    ReplyDelete
  16. ni tandanya mia sihat,alhamdulillah..berat bertambah...xde terlalu berat..kalau x,msti dukung jap je pun dah lenguh mcm anak saya..hehe..

    ReplyDelete
  17. My Pa'e dulu2 naik tiap bulan..tapi bila dah pandai main..makan dah kurang..berat pun naik ciput je..hehe...
    Tak sedar kan Mia dah besar...Alhamdulillah! :)

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™